close

undefined

 

【Chaos And The Calm-2015/3/23】

這是一首公益單曲
與BBC合作,幫助Sport Relief募款
並且釋出Abbey Road(很有名的record公司)的live版本
Sport Relief的公益活動已經推行好幾年了
鼓勵大家運動(游泳跑步騎單車)以捐款
募款金額的一半會捐助英國當地有需要的人,另一半則是分配給世界各國的公益團體
這首歌不僅與sport契合(跑步),也十分勵志溫暖
獻給每個為了夢想、生命、愛,努力奮鬥奔跑的你:)
最近芒果也遇上了許多困難挑戰
也有心力交瘁的感覺,
幸好在每個無力無奈的夜晚,都還有家人朋友的安慰打氣
希望這首歌也能成為支持你的力量噢^^

 

 

 

 


When my heart is ready to burst,
當我心瀕臨崩潰
When the world spins in reverse
當世界急速飛旋
I'll keep running
我會繼續奔跑
To the place where I belong
直到抵達我所屬之地

 

When you go, to turn down the light
當你一走了之,熄滅了我生命之光
No one's here to hold you in the night
無人與你在孤夜相伴
I'll keep running
我會一直奔跑
To the place where I belong
去到我真正歸屬之處

 

When you think you're on your own
當你覺得你孤立無援
I'm still coming home
別怕,我仍然會回到你身邊

 

 

When our picture fades in the sun
當舊時照片回憶褪去
And all the colors blur into one
所有鮮明色彩模糊成單一色調
I'll keep running
我還是會繼續跑著
To the place where I belong
直到抵達理想的彼方

 

When you think you're on your own
當你感到寂寥無助
I'm still coming home
別擔憂,我仍會回到你身邊

 

 

When your hope gets blinded
當你的希望漸趨渺茫
When you fold with the cards
當你盼望落空
No, I'll never stop fighting
我絕不會停止奮鬥
To get to where you are
我絕不會放棄回到你身旁

 

Wherever we go
Wherever we go
Wherever we go
*2
無論我們身處何方
無論我們正往哪走
常在左右

 

 

When the lights are faded to black
當光芒漸失黑暗逐臨
Only stars are guiding me back
唯有繁星引我歸途
I'll keep running
我還是會一直跑著
To the place where I belong
跑著、跑著,跑到我的歸屬之處

 

 

When you think you're on your own
當你覺得被世界遺棄
I'm still coming home
我還是會把你擁入懷裡

When you think you're on your own
當你因孤軍奮戰而疲乏
I'm still coming home
沒關係,我會在你身旁

arrow
arrow

    Mango∮芒果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()