*4/1新增MV及ft. OMI版歌詞*

【Wake Up-2015】

其實我一直很愛TV啦LOL

又萌又歡樂,目前的歌路都是一貫的歡快

聽了覺得心情很明朗輕鬆

這張專輯延續初試啼聲時的搖擺感,但是加入一些電音元素

相較於上次偏吉他這次電子音樂出現率蠻高的

那種彷彿Avicii的鄉村電音感反而跟他們很搭呢!

 

*4/1新增*

影片中有帥女生XD

由這四個各有特色的女孩代替男孩們組團

唱出他們的獨特女聲:))))

OMI歌詞以淡灰色呈現

因其與原版不同,請自行置換

 

 

Let's go move to my apartment (one day)

走吧,跟我一起回家(總有一天!)

One look at her my heart was stopping (heartbreak)

瞥一眼,我的心就因她而漏跳一拍(為你心碎)

I did whatever she was asking

我為她赴湯蹈火

She said "maybe later catch you in the elevator"

她說:也許等一下能跟你在電梯巧遇噢

A couple days we got to hanging (real close)

過不久我們終於一起出去啦(真的很靠近喔)

Turns out she wasn't even taken (no no)

發現她還名花無主(還沒男朋友!)

I made a move she said "baby you're mistaken, I'm not into bacon"

我就要上壘了她卻說:嘿寶貝你別誤會,我對小鮮肉沒啥興趣呢

She got that smile and that body is to die for

她嫣然笑了笑那身材令人著迷

One of a kind and that's why it makes me cry

唉,她那麼獨一無二讓我嘔氣得想哭

 

 

Cause I found a girl

因為我愛上了一個女孩

Who's in love with a girl

一個愛上了女孩的女孩

She said that she tried

她說她試過了

But she's not into guys

但就是對男生沒感覺

Oh, why? Tell me why

為什麼!告訴我到底為什麼

Did I fall for those eyes?

我真的被那雙眼給迷住了嗎?

She said I was nice

她發給我好人卡

But she's not into guys

但她就是不愛男生

I found a girl

我愛上一個不愛男孩的女孩

 

 

I should've known to walk away then

我早該意識到然後擺脫這一切

I should've left that alone

我早該擺爛不管

But why'd you call me on the phone we'd be hanging again

但為啥你要主動聯繫我還要跟我出去好多次呢

I knew the premise of friends

我知道她是以做朋友為前提跟我交好

But now she only talks to me about some other woman

但她現在只會跟我聊其他女生

She says

她滔滔不絕地說說說

 


She got that smile
And that body is to die for

她迷人地輕笑那身軀如此讓我噴鼻血

One of a kind and that's why it makes me cry

她太特別了但欲求而不得實在讓人想哭啊

 

Cause I found a girl

因為我遇上了一個女孩

Who's in love with a girl

一個愛上女孩的女孩

She said, that she tried

她說,她試過了

But she's not into guys

但就是對男生沒感覺

Oh, why? Tell me why

為什麼?誰來告訴我為什麼

Did I fall for those eyes?

為什麼我會被她的電眼給吸引?

She said I was nice

她說我人真的很好

But she's not into guys

但她就是對男生沒興趣

I found a girl

我愛上了這樣一個女孩

Oh, oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh, oh (I found a girl)
 

 

 

I can't believe I met somebody like you

我無法置信居然遇見像你這樣的人

And now I feel like a fool

我覺得自己像個笨蛋

And that to me is so cruel

這事實對我來說太殘酷

I can't believe it I just think like a man

我無法置信我居然像個男人一樣想些不著邊際的問題

That you just wanted me bad

像是你真的很喜歡我啦

But you had different plans

但是妳有別的規劃啦

 

﹝She putting up her defense

她築起心防
Cause her recent pushed her over the deep end

惱人的煩事讓她心情盪到谷底
Now the girls are coming over for the weekend

現在那些女孩將會來這裡度過週末
If you didn't get an invitation, she will resend

如果你這好姐妹沒受邀她會偷偷約你的
Slumber party, no boys allowed

雖然睡衣派對,男孩止步
Bring out the dog, yeah, toys are allowed

帶著你的小狗狗,無論活生生或毛茸茸玩偶
No Tom, no Harry, not allowed

湯姆不行,哈利也別來,男孩拒於門外
Can't believe that I found a girl

無法相信我遇上了這樣一個女孩啊﹞

 

Cause I found a girl

因為我愛上了一個女孩

Who's in love with a girl

一個愛著女孩的女孩
She said, that she tried

她說她試過了
But she's not into guys

但就是跟男生不合拍
Oh, why? Tell me why

為什麼天啊!
Did I fall for those eyes?

我真的被她給迷住了?
She said I was nice

她發給我好人卡
But she's not into guys

她就是不愛男孩
I found a girl

唉我居然遇上了這樣的女孩
*2

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Thevamps Ifoundagirl Wakeup
    全站熱搜

    Mango∮芒果 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()